Snart så!

Snart flyttar vi! Är så taggad på att bo i stan igen! :) så i helgen blir det packning för hela slanten. Har börjat lite bara. Jobbar ju hela tiden nu, just nu har jag jobbat sen onsdags och skall jobba ända tills nästa söndag! Sen har jag inte schemat på vecka 13 så kanske blir att jobba i två veckor i sträck. Men men det blir ju pengar av det.

Och lägenhet är nu fixat! Var och kollade på en igår som vi föll för och säljaren gick med på budet! Så nu ska vi bara skriva papper, förmodligen på söndag :) så regementsgatan skall vi bo på! Helt perfekt läge :)


Den 14 april skall jag träffa Peter så får vi se vad han har för åsikter då och vad vi bestämmer. Har ju mina förhoppningar men det tar vi då :)

Provade lite bikinis häromdagen vissa blev inte så bra då jag får ha storlek 42, så vissa blir för stora runt om, måste ha såna man knyter i ryggen :) köpte en sportbh iaf, så nu skall jag bara köpa ett par träningsskor sen är jag redo att börja träna :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!