2:a mars 2012

såja, fixade boende till oss idag! Blir att bo i Sandskogen i en supermysig stuga :) Får tillgång till den 31 Mars och får sen bo där april, maj & kanske t.o.m juni om vi inte hittat något annat tills dess. Så det blir en härlig vår, Sandskogen har jag alltid velat bo i och kanske i framtiden kan jag göra det. Men just nu har man inte dom summorna, stugorna där kostar ju en hel del. Men ska bli kul att få bo där ett par månader iaf :)


Så skönt att det är fixar nu, köpt oss lite mer tid att leta boende i Ystad. Sen ser allting så bra ut med jobb nu för min del, jobbar typ hela tiden! Idag skall jag jobba för första gången på nya jobbet nere i stan. Skulle egentligen inte börja förens nästa fredag, men en som blev sjuk idag. Så jag skall strax köra dit så jag hinner gå igenom lite innan och prova mina kläder o.s.v. Och vi skall även prata om en avdelning som jag vill jobba med helst. Min lilla fågel (min chef på bemmaningsföretaget) viskade till mig att han behövde någon på den avdelningen! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!