24:e mars 2012

gud vad tiden går, jag jobbar för fullt och samtidigt har jag hunnit med att flytta alla våra saker från huset till mamma&pappa. Så nu är allt med flytten klart! :) Så nu är det en vecka hos mamma&pappa sen flyttar vi till stugan, ska bli såå mysigt! :)

På jobbet trivs jag jättebra! Får pyssla med frukt&grönt precis som jag vill göra. Och nu skall jag inte jobba något mer på mitt gamla jobb (coop Extra) utan nu är det bara det nya som gäller :) Förutom imorgon dock, ska hoppa in på Coop i Södra Sandby.. ja lite väl långt kanske, haha ångrade att jag sa ja efteråt. Men men, kan vara en erfarenhet det också ju. Plus att mellan 8-15 hade jag ändå inte gjort något vettigare :)


Just det, var en sak som jag bara måste tipsa om! Jag har problem med fett hår, alltså om jag tvättar mitt hår på en måndag så är det fettigt i hårbotten på tisdag eftermiddag typ. Håller sig liksom inte fräscht alls länge! Så jag använder ofta torrschampo. Men oftast blir det inte bra, då det ser ut som jag är gråhårig i hårbotten. MEN nu har jag köpt en som är speciell till brunetter! Vart lite dyrare också, men det är det värt. Den skall vara rätt så dryg med. Dom jag brukar ha tar ju slut på direkten.

Men iaf, Label.m är märket, och jag har då den för brunetter, den har nämligen en brun färg så håret ser inte grått ut efter användning :) Och den luktar gott osse, samt att har man lite utväxt så är denna perfekt att spraya på där, för den täcker utväxten! :) Sen ger den även lite volym till håret. Så denna blir en överlevnadsprodukt i mtt badrumsskåp :D Jag har en del utväxt just nu, så tänkte ta bilder imorgon för att visa hur bra den täcker :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!