1:a mars 2012

Ny månad! Och nya måsten! Nr 1 är att fixa boende, haha, mäklaren ringde nämligen och sa att de som köpt vårt hus kunde ta det redan 23 mars. Så vi sa OK, vi vill ju också flytta så snabbt som möjligt, så nu måste vi hitta någonstans att bo. Vi får helt enkelt hyra så länge, så skall ringa på några till uthyres idag och försöka fixa det. Men det fixar sig :)


Skrev papperna igår och det gick över förväntan, jag sa vad jag tyckte jag var värd att få och fick t.o.m mer än det! ;D Och vi bestämde att jag skulle vara anställd hos bemanningsföretaget i 4 månader sen skall då Magnus (chefen) bestämma om han vill behålla mig och då skall jag bli anställd hos honom istället.


Hade även besiktning på bilen igår, nja gick väl rätt ok. Men blir ändå lite pengar att lägga ut på den. Men tror jag skrotar den istället. Flyttar ju till stan denna månaden och jag hade inte tänkt behålla bilen då. Räcker med en cykel ju, för jag har allt i stan så behöver ingen bil längre :)


Här ser man putet, det är inte alls mycket. Ser ut som en B-kupa.
11 veckor är dom nu, ska maila Peter idag så jag får en 3mån-återbesökstid nu i Mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!