home alone

ja då blev man ensam hemma.. jag var inne om en runda i stan för att gå på olssons basar & djuraffären med min syster och Rasmus. Sen körde jag hem och när jag kom hem gick sambon och la sig. Sen kommer han ner kl 18 och säger att han blivigt medbjuden på mat av ett par killkompisar. Jaha, då blev man själv hemma ikväll.

Det gör mig inget att han åkte iväg, tycker det är roligt att han hade något att göra denna lördag. Det ända jag tycker är tråkigt är att vi inte bor i stan, för nu sitter jag här i det stora huset helt själv. Så tråkigt och läskigt! :/ Hade vi bott i stan kunde jag gått hem till mamsen eller gå och sola en stund, hyra en film, ja vad som helst. Jag känner liksom inte för att köra in till stan för att sola en kvart, känns lite onödigt. Och det hjälper ju inte att vi bara har två fåtöljer att sitta i då vi sålde soffan idag, den skulle nämligen aldrig få plats i en lägenhet.

Därför längtar jag sååå tills vi flyttar till stan, huset är ju sålt nu. Och Maj skall vi vara här ifrån, bud är lagt på en lägenhet så hoppas på den nu. Isf får vi den i april! :) Så gäller att hålla ut ett litet tag till!





Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis till försäljningen och hoppas ni får lägenheten ni budat på!

Lycka till på dina arbetsintervjuer också! :)

2012-02-19 @ 14:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!