27:e februari 2012

blev inte den lägenheten vi siktat in oss på, blev en galen budgivning.. kan inte förstå hur någon vill ge så mycket pengar för en liten tvåa. Men jaja, letandet fortsätter.. skall på visning imorgon på 2 lägenheter :) Sen på onsdag skall jag skriva papperna inför det nya jobbet, och sen börjar jag jobba där nästa fredag! Är lite nervös men det går nog över när jag kommer dit, Magnus (chefen) är liksom så himla snäll! Och det känns som jag snackar med en kompis när man snackar med honom. Så han lugnar nog mina nerver :)


Har även fått fler tider på Coop jag är på nu, och har nu snackat med dom om mitt nya jobb och dom tog det jättebra. Det var inga problem alls, så härligt!

De har fått in massa snygga klänningar på Nelly nu, men nejnej inte köpa några kläder alls nu! Skall vänta tills sommarn för det är sommarkläder jag behöver. Har typ inget, bara massa mörka vinterkläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!