22:e februari 2012

idag sorterade jag klart i garderoberna i kontoret. Blev riktigt fint där nu, ordning, plats & inte så jobbigt att hitta saker längre :) Dock blev det 2 sopsäckar att slänga, haha. Fast en av dom är bara full med gardiner, kuddar, bordsdukar o.s.v. som vi fick när vi flyttade hit. Dock är allt så gammalt, och det passar inte in i våran inredningsstil så jag slänger det nu då det är onödigt att det skall ta massa plats när man ändå inte använder det. Hittade liksom saker som vi aldrig haft framme, utan dom har legat i garderoben i 2 år :P

Sen var där en sopsäck med kläder, väskor & ytterkläder som jag inte använder mer. Skönt att rensa ut, tycker det är roligt att sortera och få det fint :) Så imorgon är det dags att gå igenom städskrubben tänkte jag. Har en hel del skönhetsprodukter, duschartiklar o.s.v. i en stor påse som jag måste gå igenom. Sen är väl allt sorterat :) Blir väl en sortering i källaren också, men då behöver jag ha Jimmy med mig. Mesta i källaren är ju hans saker. Men tror vi väntar med källaren, vi har ju en hel del saker som inte är våra. Familjemedlemmars sommardäck och lite annat sånt. Och vi har sagt att dom kan ta det i början av April typ. Så jag tycker vi rensar när alla andras saker är borta :)


Johan från bemanningsföretaget jag skall vara anställd igenom ringde idag, jag skall träffa honom nästa onsdag för att skriva papperna på min anställning och så ska vi komma fram till en lön åt mig ;) Haha, ska bli roligt att få förhandla om min lön. Har aldrig gjort det förr, så får se hur det går. Jag skall ha mer än vad jag har nu iaf, det har jag bestämt mig för!






Kommentarer
Postat av: Frida

Men du kanske kan köra med dubbla BH:ar och ha en med bättre stöd under? Så funderar jag faktiskt på att göra, för som sagt, den är sjuuukt snygg! :)

2012-02-23 @ 09:41:45
URL: http://tagkapten.devote.se
Postat av: Anders

Lycka till med löneförhandlingen, är det inom åkeribranschen du ska vara?

2012-02-25 @ 13:57:20
Postat av: annika

Anders, det är jobb på Coop Konsum nere i stan :)

2012-03-01 @ 11:21:56
URL: http://anniikasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!