21:e februari 2012

idag träffade jag äntligen butikschefen! Dom har det verkligen körigt i butiken så han har inte haft tid att träffa mig, men idag så ringde han och fråga om jag inte hade tid att komma dit. Och självklart sa jag! Haha, satt i morgonrocken så fick snabbt slänga på mig lite kläder och köra in till stan. Så en kvart senare satt jag på hans kontor. Föreställde mig en snubbe i 35-40 års åldern, då han började på denna butiken förra sommarn och har innan dess varit butikschef på butiken i södra sandby. Men in kommer en kille på 25-28 år som dessutom såg helt okej ut, haha! Så jag tänker bara på hur för jävlig jag ser ut då jag bara sprang ut genom dörren. Så jag ursäkta ju mitt rufsiga hår o.s.v. Och så säger han bara "jag har sett värre ;)" Haha, snacka om att jag var röd om kinderna! Men hade nog ändå en av de bästa intervjuerna med honom. Jag tyckte vi klickade direkt, tillslut satt vi liksom och prata om allt annat än jobb.

Men iaf så, JAG FICK JOBBET! :D Så nu skall det bara skrivas lite papper, och jag skall kläcka nyheten för arbetskollegorna samt chefen på Coop Extra för nu skall jag börja på Coop konsum! YES, Coop konsum nere på gågatan är mitt nya jobb. Ser verkligen fram emot detta, som jag längtat efter att få komma in på ett ställe där jag kan visa vad jag går för och få något för det! Har liksom stått och trampat på samma ställe nu sen studenten. Och det känns så dumt att vara på ett ställe där man vet att det är minst 6 år innan man kanske får en deltidstjänst. Nu skall jag äntligen få börja på ett ställe där jag får visa vad jag går för! Och där det leder till en heltidstjänst om jag sköter mig. Men det är inga problem! Jag brinner för mitt jobb, så det skall nog fixa sig! :) Speciellt med en chef som Magnus, han berättade om problemen dom hade med butikslösningen och då berättade jag om några av mina idéer om hur man kanske kunde lösa det. Och han LYSSNADE, herregud vad härligt det var! Som timvikarie är där typ aldrig någon som lyssnar på en, utan man känner sig som någon som inget vet. Men han tog verkligen till sig av mina idéer och skrev t.o.m ner dom. Jag blev helt förbluffad! Så ser vekligen fram emot att jobba med en sån chef som Magnus, och även den övriga personalen. Dom verkade supergulliga, speciellt en tjej som visade mig in till hans kontor. Hon visste direkt vem jag var och sa att jag var som gjorde för det jobbet. "Jaså?" Sa jag då, och hon bara "ja jag har sett dig när jag handlat uppe på Coop och du är alltid så trevlig i kassan." Tyckte det var supersnällt av henne att säga, och det gjorde ju en stor del av min dag så mycket bättre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!