20:e februari 2012

såja, brösten är 10 veckor.. herregud om tre veckor får jag börja träna! :) Haha, har nu beställt träningskläder från H&M, jag får lite mera energi till att ta mig till gymet om jag känner mig fräsch när jag går dit. Inga sunkiga gråa mjuckisbyxor, BLÄÄÄ! Nej detta har jag beställt ist :) Dock kommer det inte förens i slutet av Mars! Men det blir nog ingen träning innan dess ändån, för det blir flyttning någon gång under April månad. Så i Mars är det packa lådor och sortering som gäller. Vi har redan sålt vår stora soffa, så nu är där bara två fåtöljer i vardagsrummet, haha ekar riktigt mycket så tomt här är nu. Men ett problem mindre att tänka på ju :) Denna veckan skulle mäklaren också höra av sig hurvida säljarna ställer sig till budet, så hoppas dom tar det. För då kan vi börja planera på riktigt hur vi vill ha det i lägenheten.

I början hade vi rätt skilda mening om hur det skulle lösas med garderober.. haha alltid det jag och jimmy har bråkat om i hemmet, Han börja med att riva väggarna till min garderob jag hade först när vi flyttat in :/ .. ja det blev ju lite bråk där. Så efter det fick jag slänga 3 sopsäckar med kläder så jag fick plats med det sista av mina kläder i en lite garderob på nedanvåningen. SEN börjar renoveringen av nedanvåning och då ryker min städskrub.. ajajaj, där blev det bråk, haha! Men det löste vi genom att städa ur garderoben i hallen med jackorna. Så ja såklart redan innan vi flyttat in i lägenheten så börjar vi bråka om garderober. Jag ville sätt in en garderob alternativt byrå i den stora hallen. NEJ säger jimmy, lägenheten skall inte bara bestå av garderober! Okej jag kan inte säga så mycket, men häromdan så satt vi ner och så fick båda lägga fram hur dom hade planerat i huvudet att det skulle se ut. Och vi kom fram till att en garderob med skjutdörrar längs den ena väggen i sovrummet skall räcka till oss båda. Och ja det lär det göra, så båda nöjda :)

Nu skall bilen gå igenom besiktiningen utan för många tvåor bara! Den skall besiktigas nästa onsdag, vet att jag får på bromsarna, men vill helst inte få på något annat! :)

Älskar färgen på sportBHn :)





Kommentarer
Postat av: Frida

Den där sport-BH'n testade jag förra veckan. Den är snygg men ger inget vidare stöd. Den blir ganska stor i underbandet om man ska rymma brösten. Men snygg som tusan! Tightsen testade jag också men dom var för stora, fanns inte i XS i butiken vilket var synd annars är dom grymma!

2012-02-22 @ 12:12:38
URL: http://tagkapten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!