16:e februari 2012

Arbetsintervjun gick jättebra, kändes bra också :) skulle få besked redan imorgon troligtvis, härligt att inte behöva vänta så länge. Så idag har jag rensat i garderoberna lite för att fördriva tiden, skall fortsätta med det imorgon också. För nu måste jag byta om och sen äta lunch. Sen bär det av till jobbet för att jobba till stängning.

Dessa skorna hitta jag på bikbok igår! Grymt snygga! Men just nu tillåter inte ekonomin några nya skor :( hoppas dom är kvar nästa månad!
Sen en bild på min bikini :) sitter perfekt!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/771294/images/2012/pic_189663281.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!