14:e februari 2012

Alla hjärtans dag idag, älsklingen jobbar så blev ingen spadag. Istället har jag bakat lite och tänkte göra någon god middag och tända ljus :) En lugn alla hjärtans dag. Fick även ett roligt samtal idag, jag skall på arbetsintervju imorgon. Angående ett butiksjobb i Ystad. Mer får ni veta om jag får det! :) Men ett butiksjobb är det iaf, har ju varit inställd på att hitta jobb som lastbilschaufför men butik är ju min andra kärlek inom jobb. Och lönerna skadar inte inom handel ;)

Jobb är jobb, jag är inte 19 år längre och kan bestämma vilket jobb jag vill ha. Utan nu måste jag få ordning på min ekonomi och få ett fast jobb. Så hoppas jag får det! :) Men mer om det imorgon kanske.

Det vänstra bröstet ömmade riktigt mycket imorse, tror inte det gillar att jag börjat med bröstbandet igen. Hoppas det är som implantatet börjar flytta sig neråt!


Annars så har jag gått och blivigt sjuk, började med lite ont i halsen igår. Idag är näsan helt täppt och jag hostar som en galning. Orkar knappt prata :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!