11:e april 2012

Nu är det så att jag är en buzzador, så jag får prova varor & tjänster ibland. Och jag har nu provat en deodorant från NIVEA som heter NIVEA Deo Pure & Sensitive. Den är för känslig hud och jag har rätt så känslig hud under armarna. Jag har provat denna deodoranten i cirka 3 veckor och den är hur bra som helst. Den lugnar verkligen huden. Så denna kan jag rekomendera varmt!








NIVEA Deo Pure & Sensitive roll-on ger dig ett effektivt 48 timmars antiperspriant skydd utan att irritera huden.

Pure & Sensitive - en antiperspirant från NIVEA helt utan alkohol, parfym, färgämnen och konserveringsmedel. En Formula som är berikad med lugnande och antiinflammatoriska kamomillextrakt, samt återfuktande avokadoolja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


.

.


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!